Nörden i Köket

Ikväll: Firefly. Coming up: Coriolis review

Publicerad 2011-02-05 12:37:46 i Nördigt,

Underbara lördag!

Trots det urtråkiga vädretärdet ändå en underbar morgon. Dels medelar Riotmindsatt det finns en stor chans att Järntunga släpps i helgen, så på det väntar man ivrigt. Dels har Magica fått höga poäng och sålt som smör i solsken. Paradox spel, ni vet. Undrar om de kan tänkas lägga lite av intäktera för att få Coriolis uttryckt? Skulle vara gött, kan man tycka.

Tillbaka till Riotminds. Dessa människor som gör så knepiga beslut att till och med jag kliarmig i skallen. Jag och pojkvännen har köpt iDOD och spanat in det, och jag är lugnt sagt besviken. Om man bortser från att det helt enkelt inte är en bok, (och jag älskar böcker, jag samlar på dem), så är det tarvligt gjort. Läs Magnus på http://www.piruett.se/2010/12/29/jag-rekommenderar-ingen-att-lagga-pengar-pa-drakar-och-demoner-online/

Jag behöver inte upprepa så väl sagda ord.

Däremot så finns ju chansen att Järntunga läggs upp nu i helgen. Allt mitt hopp sitter på den stjärnan. Men jag är fortfarande deppig över böckerna, eller mer avsaknaden därav. Vet de inte att nördar äter böcker till frukost?

På återseende...


P.S.
Jag skall se till att skriva en fullständig review för LMB snart, jag lovar :)



Btw... Deras förstasida är hemsk. Detta är snyggare, och det tog mig under 2 minuter. Pathetic.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Daflum

Publicerad 2011-02-05 12:47:40

Gilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela