Nörden i Köket

Nytt år!

Publicerad 2011-01-01 22:31:51 i Nördigt,


Vinterminnen....

Antar att det är tänk att detta inlägget skall vara speciellt för att det är ett nytt år, hoppas det funkar.

Hr kollat igenom datorn och rollspelsmappar och fått nostalgikickar. Hittade rollspel, (som jag skrivit!), till Dod6, som vi aldrig spelade. Funderar på att dra ihop gammla gruppen och tvinga dem att spela med mig.

Usch, jag känner mig så gammal. När man hittar rollspelsformulär och anteckningar med kp och demonpåverkans-listor från 2007 kan man inte hjälpa det. Kunde aldrig gissa att jag skulle känna mig som en tant när jag bara var 21. Äsch...

Från de mörka skogrna i Vildhjärta till den Yttre Gränsrymden i Kua-systemet: Ha ett riktigt gott nytt år och en trevligt fortsättning :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela