Nörden i Köket

Rest in pieces Riotminds

Publicerad 2011-06-26 21:39:12 i Dod,

Vet inte riktigt hur man skal skriva detta. Jag tror inte att någon var särskillt förvånad. Våran grupp har nog egentligen undrat varför de inte lade ned. Men så plötsligt så står det där. http://www.riotminds.se/

En våg av minnen sköljer över en. Första riktiga rollspelskvällen. Vildhjärta, Snösaga, Eldsjäl. Vi har inte ens hunnit med likstorm än. Och Galtevår är inte klar heller. Meh.

Jag å min vän Loke satt å pratade om vad man skall göra åt detta. Mutant tog ju slut med, och man kan väl lugnt säga att det är de två rollspelen som står oss närmast. (Det enda som börjat växa på mig lika mycket på det senaste är faktiskt Coriolis).

Vad göra? Det är nästan som om man skulle köpa upp rättigheterna och printa ut det sista. Fixa Soj och nordländerna med. Ett nytt Jorges. Äh, drömma kan man väl?

I vilket fall så får man tacka Riotminds för skapandet av det underbara Trudvang, världens bästa äventyr Vildhjarta och så många timmar av underbart rollspel att de inte går att räkna. Tack helt enkelt.


...
Nu skall jag gå och tända ett ljus


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela