Nörden i Köket

Slut på korptorn

Publicerad 2011-04-23 14:35:27 i Dod,

Glad påsk på er!

I går spelade vi sista delen av Korptorn i Järntunga, så nu är det ett litet uppehåll med det för att vi skall köra ett äventyr i mutant. Å andra sidan har jag tid att slänga upp den där statistiken istället, och kanske något mer.

Det hände en så knepig grej här om dagen. Någon som skrivit ett eget rollspel vill att jag skall recensera det, så jag skall få ett ex hemskickat i brevlådan. Vad glad jag blir! :) Recensionen slänger jag självklart upp här... Så jag håller utkik i brevlådan, och ni får hålla lite utkik här om ni är intresserade. Kan spoila att ordet "cyberpunk" användes. Själv har jag lånat hem en bok om ångmasiner. Gissa vad jag har i görningen ;)

Hoppas ni har en go påsk :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela