Nörden i Köket

Det är Förfärligt!

Publicerad 2010-12-28 00:05:27 i Nördigt,


Undrar hur jag skall mörda RP denna gång?

Precis spelat klart Döden på Hertz kanal, det gick lyckat. Imorgon, (tacka Ikonerna för lite jullov!), så blir det antingen Coriolis eller mutant igen. Får se vad jag hittar på, är iallafall min tur att vara SL denna gång. Gillar...

Denna Alien-kväll verkar bli svår att få till. Men det är inte det värsta. Det finns alltså människor i min umgängeskrets som inte sett en enda Alien film, (jag räknar inte avp!). Hur går det till. Verkligen, jag förstår inte.

Funderar på att publicera småäventyr här, eller åtmindstone länka till dem. Har en drös som säkert andra men lika dålig fantasi som jag har ibland skulle uppskatta! Kanske ändå är dags att sova nu... God natt, och se upp för mörkret mellan stjärnorna ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela