Nörden i Köket

Bomb: Järnringen/Järntunga

Publicerad 2011-04-10 13:33:06 i Nördigt,

Så, Järnringen lägger ner sin verksamhet. Och så skall en kort review av Järntunga slängas upp. Det luktar monsterinlägg. Here goes.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi börjar väl med Järnringen då. Och visst är det en vemodig stämning som sprider sig i kroppen när man läser detta inlägget: http://www.jarnringen.se/blogg/?p=1187 Men man får tacka för alla år vi fått, alla underbara äventyr och världar, det finns inget som MUA trots allt. Och tack skall de också ha för att de startade igång Coriolis, så det är inte slutet, det är åter igen bara början på något stort. Och jag tror inte att det råder några tvivel om att Fria Ligan kommer göra ett enastående jobb. Deras blogg: http://www.frialigan.se/

Nu väntar vi bara :)

Tänkte att det kunde vara på sin plats med ett par gamla bilder från gammla mutant ^^







Så, våra mutantkaraktärer med deras mest använda citat. Öh, jag missade att rita mig själv bland dem, men det gör jag alltid XD

Aja... stackars oss. VI började spela för flera år sedan, och har vi TUR så spelar vi numer en eller två gånger om året. Folk växte upp och flyttade. Snyft. Men vi håller hoppet uppe! Iallafall vissa av oss... Vi har ju kommit så långt nu :/

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela