Nörden i Köket

Film jag sett de två senaste veckorna

Publicerad 2011-03-06 19:50:45 i Film,

Ingen speciell ordning.

Trust
LOTR-triologin
Moa Martinsson
Marie Antoinette
Amadeus
Barry Lyndon
Dangerous Liaisons
The Secret of NIMH
The Stepford Wives
Asterix och Vikingarna
Asterix i Brittanien
Asterix i Amerika
Queen Margot
Le Roi Dance
Rob Roy
The Duchess
How to Marry a Millionaire (Med Marylin Monroe)
My fair Lady
Men in tights
Les Miserables (Miniserie i två delar)
Sunset Blvd
Mulan
The Duchess and the Dirtwater Fox (Gode Gud)
Les Miserables (jubileumskonsären)
The Affair of the neclace
Sin City
Samt någon form av dokumentär om Marie Antoinette

Varva med lite Red dwarf då och då... Och Star Trek :P

...

Någonstans ställer jag mig frågan om jag borde skaffa ett liv?


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Radioaktiv

Lättdistraherad tjej med alltför mycket fantasi. Brinner för rollspel, fulkultur, finkutur och mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela